בר־אילן עובדי שטן

לק"י


אברהם אורון, יו"ר האגודה התאוסופית במדינת הציונים מעביר הרצאה ומדיטציה באוניברסיטת בר-אילן של כת הציונות הדתית.

תזכורת לגבי מייסדת האגודה התאוסופית, הלנה בלבצקי:


"לוציפר מייצג חיים, מחשבה, קידמה, ציוויליזציה, חירות, עצמאות… לוציפר הוא ההגיון… הנחש, המושיע"
"זהו השטן שהוא אלוהי כוכב-הלכת שלנו, והאלוהים היחידי"







שנת הַלּוֹמֵד עַל־מְנָת לְלַמֵּד לִפְרט קטן

מועתק ומצולם מערוץ היוטיוב של אברהם אורון, יו"ר האגודה התאוסופית במדינת ישראל, בהרצאה שהעביר מטעם האגודה התאוסופית בבר־אילן, אשר בסיומה העביר מדיטציית עבודה־זרה מהקשות ביותר בכל הזמנים:











"מקובל לייחס את המילה מדע רק לחקר העולם האובייקטיבי. במהותן של תורות הסוד של היהדות, ההינדואיזם, הנצרות והבודהיזם ניתן למצוא עקרונות ושיטות מחקר המיועדים לפיתוח חושים ויכולות שבאמצעותן התודעה מתעוררת לעצמה, לכוחותיה ולעולמות פנימיים שנפתחים בפניה. מה יכולים ענפים של המדע האובייקטיבי, כגון נוירולוגיה, ללמוד מתורות עתיקות אלו, כמו גם מהתאוסופיה שמלמדת את תורת הסוד בגישה מודרנית? מה יש בגישה הרוחנית לחקר התודעה, שמקדם את הפרט ברמה האישית אבל גם תורם להעצמת תחושת האחריות החברתית?"

סמל האגודה התאוסופית











אברהם אורון התאוסוף, הוא גם עמית במכון "המטרה: אמת", ביחד עם עשרות אישי ציבור מכל קשת הגוונים, בדיוק עפ"י דוקטרינת כת "הבונים החופשיים", שמצהירה על היעד לאגד את כל האומות והדתות יחדיו בשיתוף בכבוד הדדי ובפלורליזם באמצעות אגודות שיח הקובעות מדיניות ומורידות אותה מטה, אל מעגלים מתרחבים כלפי כל אוכלוסיית העולם.


הסבר אודות כל המכונים האמונים על הפצת דת השטן (עבודת לוסיפר למיניה):


מכון "המטרה: אמת" כולל בתוכו אנשים מכל המוסדות האקדמיים, "רבנים" לכאורה מכל הגוונים, בעיקר "פרופ'-רב" ו"רב מדען" אנשי "רוח" ותרבות או בקצרה, כל מה שלמראית עין מוצג לציבור הכללי כמיקרוקוסמוס המייצג כל פרט ופרט מקרב כל עדה, אידאולוגיה אמונה וקהילה. גוף מייצג כשיר ומהימן בעיני הצי-בור.




כמו כל יוזמה של האילומינטיז, של כת "הבונים החופשיים", של התאוסופיה ושאר כינויים של כתות לוסיפר הרבות, שמוצגות תמיד באמצעות:
נציגים מכל המגזרים, השבטים, העדות, הדתות, האמונות, האסכולות, אם סביב שולחנות עגולים או במסגרת "פאנל" טלוויזיוני או אקדמי זה או אחר.

"אח גדול" או מה שאולפנו אליו כולנו בתחילת הדרך של המיסיון הגלוי של כת בני־האור: המעגל של דן שילון.
תמיד יהיו שם רב, זונה, אקדמאי, איש רוח, הומוסקסואל, כושי, עולה חדש, ימני, חרדי, אישה מזרחית פמיניסטית וחתול ותשמעו שם המון פעמים את המילים "החברה הישראלית" ו"מיקרוקוסמוס".

הסבטקסט הכללי הוא:

הנה אתם רואים? אף אידאולוגיה אינה סותרת אידאולוגיה אחרת, רב לא סותר מדען, יהדות אינה סותרת תאוסופיה, בודהיזם, סגידה ללוסיפר וזונה אינה סותרת פמיניסטית מזרחית.
סובלנות! לכל האסכולות, המינים וסוגי האתיקה יש מקום זה לצד זה, במעגל שיח מכבד עם תרבות דיבור בכפיפה אחת. ערבוב טוטאלי. במילים מקראיות זה נקרא: שפה אחת ודברים אחדים, מתוך מטרה להתקומם נגד א-להים ולכן הסגידה לנחש, שהוא הוא האוטוריטה ולא הא-להים! הוא מסמל את החיות והחיוניות, ההנאה, החופש מאיסורים ומסייגים ועל כן הוא הקדוש ובו אני בוחר להאמין ולו אני בוחר לציית ולעבוד ואני אבנה בשמו ובשם מה שהוא מייצג מגדל מלבנים עד השמים ואכבוש את השמים ואשתלט עליהם וכך אפיץ את אורו של הנחש, של ההשכלה, של הנאורות, של התודעה (של ערבוב הדעת טוב ורע גם יחד) במקום החשוך ההוא שנקרא שמים ומנסה לדכא אותי באמצעות סייגים ואיסורים או במילה אחת: מוסר.

כל המטרה היא ביטול מוחלט של המוסר והנחלת חופש, כלומר, מצפון יחסי (ההיפך ממוסר מוחלט) בכל העולם.

הכל מותר. מתירנות מוחלטת. חופש ממוסר א-להי. זה הלוסיפר אותו אני בוחר לעבוד.

מכאן המונחים:
נאורות, תודעה, דעת טוב ורע, פלורליזם, הכלה, מוארים, חופשיים, חילוניים, רפורמי, מתקדם, פרוגרסיבי, מתוקן, פרוטסטנטי.

בתורה זה מובא במילה אחת קצרה: נמרוד.


עמיתי מכון "המטרה: אמת"




בר אילן, מדיטציות תאוסופיות, החלקיק הא-להי שטמון בכל אחד מאתנו עפ"י ההשקפה של עובדי השטן (הנחש, לוסיפר)




 כל עוד אינך יודע ומכיר את הרוע ואת הטוב, כלומר, כל עוד אינך יודע להבדיל הבדלה מוחלטת וחד משמעית בין טוב לבין רע, אינך בעל בחירה ואתה עבד של עץ הדעת טוב ורע,כלומר, של הערבוביא. ולכן הנך דטרמיניסט, כלומר: משולל חופש בחירה - מה שהופך אותך אוטומטית לנוצרי פרוטסטנט.

בניגוד גמור לבן־תורה, שמהותו הפוכה מזו: להכיר את הטוב, את צוויי הקב"ה, להכיר את הרוע (את היעדים, את המטרות ואת השיטות של הנחש בכל תקופה ובייחוד בעידן זה) ומתוך הכרת הרע - לשלול אותו וע"י כך אתה בא בכלל לידי מסוגלות לבחור.
לאחר שרכשת את המסוגלות לבחור, בחר בטוב או בחר ברע. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים.