הסגידה לשטן במרכז העולמי למחקר האטומי בז'נבה

לק"י



האליל שיווה, מייצג בקרב עובדי אלילים (כולל בתאולוגיה הנוצרית שנקראת גנוסטיקה) את הכוח היוצר, בורא עולם (Gnostic) [האות י' או האות G על סינר הבונים החופשיים, סמל Gmail וגוגל שהוא היוצר, בורא העולם, השטן עצמו], רוקד על הבּוּרוּת (המיוצגת ע"י תינוק בד"כ) וכך מכחיד אותה. הבּוּרוּת כוללת את כל בני האדם שאינם סוגדים לשטן (לכוח היוצר לגנוסטיקה, ל- G), כלומר, לכל אלה שנאבקים בעבודה זרה, כלומר: בכל אלה שעובדים את יו"ד ק"א וא"ו ק"א (השם יתברך). הוא בעיניהם הכוח המשעבד הרע, הטוטליטרי, זה שאינו מרשה לנחש לפתות את האדם לאכול מפרי עץ הדעת טוב ורע, כלומר, מערבוביא של התודעה.
הוא הכוח שכל רצונו בעיניהם הוא לשלוט לבדו בעולם ושהברואים יעבדו אותו בכניעה ויקיימו מצוותיו.

(ראה תלמוד ירושלמי, מסכת עבודה זרה דף ג' עמוד א' "ויום גיניסיא/גינוסיא של מלכים")


ה"השכלה"/ה"נאורות" (=תנועת הָהַכְשָׁלָה)
והכוח המניע אותם: הנחש הקדמוני

דמות האליל שיווה מיוצגת גם ע"י: באפומט, עזאזל, אתנה, כוכב שבתאי (סטורן), לוסיפר, פאן, תמוז, עשתר, נמרוד, לילי"ת, אוסיריס, סת, דיוניסוס, בכחוס, ליבֶּר, יש"ו, נחש הקדמוני, סמא"ל, שטן. 





שנת הַלּוֹמֵד עַל־מְנָת לְלַמֵּד לִפְרט קטן

CERN Ritual Human Sacrifice




http://connectsciencetodivinity.blogspot.com/2015/08/metaphor-between-cosmic-dance-of-shiva.html



נטראג'ה (בטאמילית: நடராசர், מלך/אדון הריקוד) הוא תיאור של האל שיווה בתור הרקדן הקוסמי, שמבצע את ריקודו האלוהי בו הוא מפעיל ומניע את העולם כולו.


מאפייני האליל שיווה, אדון הריקוד הקוסמי

שיווה רוקד בתוך קשת להבות, המייצגות את היקום הגשמי. מידו הימנית התחתונה משתלשל נחש קוברה, וחצי סהר וגולגולת נמצאים בבלוריתו.
ידו הימנית העליונה מחזיקה תוף שבצורת שעון-חול (דאמארו). מחוות כף ידו (מודרה) ביד זו מייצגת בריאה שנוצרה מצליל, או את קצב התוף כמעבר הזמן.
ידו השמאלית העליונה מחזיקה אש, המסמלת השמדה. המושגים הנגדיים בידיו העליונות מצביעים על איזונם של הבריאה וההשמדה, או אש החיים.
ידו הימנית התחתונה מראה את מודרת החוסר פחד, ומעניקה הגנה מרשע ובורות לאלה שנוהגים על פי יושר הדהרמה.
ידו השמאלית התחתונה מצביעה על רגלו המורמת המסמלת רוממות רוח ושחרור.
הגמד עליו נטראג'ה רוקד הוא השד מויאלאקה, וזה מסמל את ניצחונו של שיווה על הבורות. בנוסף, זה גם מייצג את מעבר הרוח מהאלוהי אל הגשמי.
בתור אדון הריקוד נטראג'ה, שיווה מבצע את הטנדבה, הריקוד שבו היקום נוצר, נשמר ונעלם. שערו הארוך והסבוך של שיווה, שבדרך כלל אסוף בקשר, משתחרר במהלך הריקוד ומתנגש בגופים השמימיים, ובכך מסיט אותם ממסלולם או משמיד אותם כליל.
הנחש העוטף את מפשעתו מייצג את הקונדליני, השאקטי או הכח האלוהי שנמצא בתוך הכל (האנרגיה הקוסמית).

פרצופו הסטואי של שיווה מייצג את הנטרליות שלו, ואת כך שהוא באיזון.


נא ללחוץ על התמונה על מנת להגדילה



https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%92%27%D7%94



CERN (נהגה: סֶרְן) הוא המרכז הגדול בעולם לחקר חלקיקים. מרכז המחקר ממוקם על גבול שווייץ-צרפת, ממערב לעיר ז'נבה. CERN מפעיל מכלול של מאיצי חלקיקים. מאיץ LHC הבנוי במנהרה טבעתית מצפון ל-CERN הוא המאיץ הגדול בעולם, הן מבחינת האורך, הן מבחינת עלות ההקמה והן מבחינת האנרגיה שאליה מגיעים החלקיקים המואצים.

ב-CERN חברות 22 מדינות, כאשר מדינת ישראל, החברה משנת 2013, היא היחידה שאינה ממוקמת ביבשת אירופה. בנוסף ישנן 5 מדינות ושני גופים בינלאומיים הנמצאים במעמד של משקיפים. CERN פועל כמרכז בינלאומי שמועסקים בו פיזיקאים מרחבי העולם. פיזיקאים רבים נוספים מבקרים בו לתקופות קצרות ועוסקים בהפעלת הניסויים הקשורים למאיצי החלקיקים הממוקמים בו. בנוסף לפיזיקאים נסיינים, מועסקים ב-CERN פיזיקאים העוסקים בצדדים התאורטיים של פיזיקת החלקיקים, ואליהם נלווים מהנדסים, טכנאים ואנשי מנהלה.

ל-CERN נזקפות מספר תגליות בתחום פיזיקת החלקיקים, ובהן גילוי בוזוני W ו-Z בשנת 1983. מלבד התגליות המדעיות, יש ל-CERN השפעות על פיתוחים טכנולוגיים, כמו למשל המצאת ה-World Wide Web בשנת 1990 ב-CERN, שהחישה את התפתחות האינטרנט.

ב-12 בדצמבר 2013 למניינם, החליט הארגון לצרף לשורותיו את מדינת ישראל כחברה מלאה.


בשנת 1952 למניינם, עוד בטרם נפתח המרכז, נקבע ששמו יהיה CERN, כראשי תיבות בצרפתית של "Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire" (המועצה האירופאית למחקר גרעיני). עם פתיחתו ב-1954, נקבע ששמו הרשמי של המרכז יהיה "Organisation Européenne pour la Recherche Nucléaire" (הארגון האירופאי למחקר גרעיני), אך ראשי התיבות לא שונו והוא מוכר גם כיום בכינוי CERN.


הפעילות ב-CERN ממומנת על ידי המדינות החברות בו. תריסר מדינות היו שותפות להקמת המרכז. כיום (2013) גדל מספר החברות המלאות לעשרים ואחת: איטליה, אוסטריה (הצטרפה ב-1959), בולגריה (הצטרפה ב-1999), בלגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, הונגריה (הצטרפה ב-1992), הממלכה המאוחדת, יוון, ישראל (הצטרפה ב-2013), נורווגיה, סלובקיה (הצטרפה ב-1993), ספרד (הצטרפה ב-1961, פרשה ב-1969 והצטרפה שוב ב-1983), פולין (הצטרפה ב-1991), פורטוגל (הצטרפה ב-1985), פינלנד (הצטרפה ב-1991), צ'כיה (הצטרפה ב-1999), צרפת, שוודיה ושווייץ.

ב-12 בדצמבר 2013 החליט המרכז לצרף את ישראל כחברה מלאה לשורותיו, לאחר שנתיים של חברות נלווית ושנים במעמד של משקיפה[1][2]. ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ ליבשת אירופה שצורפה למרכז[3]. כחברה במרכז, ישראל משלמת "דמי חברות" שנתיים של כ-60 מיליון ש"ח (נכון לשנת 2013).

יוגוסלביה, שהייתה בין המייסדות של CERN, פרשה ממנו ב-1961. ב-CERN חברות גם חמש מדינות במעמד של משקיפות: ארצות הברית, הודו, טורקיה, יפן ורוסיה. מעמד של משקיף הוענק גם לאיחוד האירופי ולאונסק"ו.

CERN מעסיק כ-2,600 עובדים קבועים, רובם טכנאים, אנשי מנהלה וכדומה. בנוסף, שוהים במרכז כ-8,000 מדענים ומהנדסים אורחים - כמחצית ממדעני פיזיקת החלקיקים בעולם כולו - מ-500 אוניברסיטאות ומשמונים מדינות שונות.


מאז הקמתו, מיועד CERN למחקרים הן בפיזיקה גרעינית והן בפיזיקת חלקיקים. בזכות שיתוף הפעולה האירופאי, שהתרחב לשיתוף פעולה כלל-עולמי, ובזכות השקעת הכסף הגדולה במאיצי חלקיקים ובגלאי חלקיקים, הפך CERN עם השנים למרכז עולמי מוביל בתחום של פיזיקת חלקיקים ניסיונית.


  • בשנת 2004 למניינם, פסל בגובה 2 מטר של נטראג'ה הותקן ב-CERN (מרכזו של הארגון האירופאי למחקר גרעיני בז'נבה). הפסל המתאר את ריקודו הקוסמי של בריאה וחורבן, ניתן ל-CERN על ידי הממשלה ההודית על מנת לחגוג את שיתוף הפעולה הארוך של המרכז עם הודו. לוחית המותקנת ליד השלט מסבירה את חשיבותה של המטאפורה של ריקודו הקוסמי של שיווה עם ציטוטים של פריטיוף קפרה:


"פיזיקה מודרנית הראתה שמקצב הבריאה והחורבן אינו מתגלה רק בחילופי העונות ובלידתם ומותם של כל היצורים החיים, אלא הוא גם ממש המהות של חומר דומם"


"עבור הפיזיקאי המודרני, ריקודו של שיווה הוא ריקודו של החומר התת-אטומי"


"לפני מאות שנים, אמנים הודים יצרו דימויים חזותיים של שיווה רוקד בסדרה נפלאה של פסלי ארד.
בזמננו, פיזיקאים השתמשו בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לתאר את דפוסי הריקוד הקוסמי.
כך המטאפורה של הריקוד הקוסמי מאחדת בין מיתולוגיה קדומה, אמנות דתית ופיזיקה מודרנית"


Shiva’s Cosmic Dance at CERN





גם כאן, במנגנון התעמולה של הציונים מספרים על כך:



God Particle



חיפוש ומחקר של מה שהפגאנים מכנים "החלקיק הא-להי" מסופר לנו כבר במעשה בראשית:


נחש הקדמוני מפתה ומשכנע את האשה לאכול מהפרי שלכאורה יקנה להם (לה ולאדם) דעת ומפרש מה זו דעת:
אתם תהיו כא-להים. יוצרי עולמות.

ללא האכילה מפרי עץ הדעת טוב ורע (ערבוב התודעה), משכנע אותם נחש הקדמוני, אתם תשארו כפי שא-להים ברא אתכם ורוצה שכך תשארו: בורים וצייתנים. נבראים כפופים וכנועים ולא בוראים. לא יוצרים.

אך אם תאכלו אפוא מפרי עץ הדעת טוב ורע, תכחידו את הבורות בבריאה (בקוסמוס) ותהפכו למוארים. לבעלי יכולת שליטה מוחלטת. ליוצרים. תהיו כא-להים ותוכלו לברוא (ליצור, לבנות) עולמות, משמע: להעלים מציאויות ולייצר מציאויות. אתם תבטלו את א-להים ואתם תהיו א-להים במקומו.
במילים אחרות: תמרדו בו עכשיו כדי שלא תהיו תלויים בו ותהיו א-להים בעצמכם!

זו התפיסה שמייצג הנחש. (המכשיל הראשון, ה"משכיל" הראשון).
לכן, הנחש הוא הוא המושיע בעיניהם.
הוא הכוח החי של הבריאה, בעוד שהא-להים הוא הכח המשעבד, השתלטן, הטוטליטרי של הקוסמוס, זה שאינו מרשה לאדם לשלוט בבריאה, אלא מעוניין שהאדם יהיה כפוף לו.

הרעיון של עבדי הנחש (הכוח החי, הליבר, החיוני, המתיר כל כבלי המוסר של הבריאה, לוסיפר, הילל בן שחר), הוא לחקור ולאתר את החלקיק הא-להי שהוא פרי עץ הדעת טוב ורע, וכך להיות מסוגלים לייצר א-להים בעצמם. לברוא עולמות.
כך גם יהיו בידיהם הכלים המעבדתיים להרוס כל א-לוה שחפץ שיהיו כפופים אליו.

זוהי בעצם אסקלציה (הקצנה) או התפתחות או התקדמות (מלשון קידמה) של הרעיון שהביא נמרוד והמשיך יש"ו, לפיו האדם הוא האלהים, בגרסת נמרוד באופן רדיקאלי ומרדני המתואר לנו, היהודים באופן מחכים יוצא מן הכלל ובגרסת יש"ו, באמצעים מכובסים יותר, מניפולטיביים יותר, מחבקים ומחייכים יותר.

ובז'נבה הקלוויניסטית, באופן מדעי.
התיאטרון שנקרא "מדע" הוא כיסוי המהווה תנאי מספיק לכל מזימה פגאנית מרדנית חולנית של מלחמת הנאורים המשכילים בא-להים.

והם יודעים זאת.
לכן מפתחים ומעצימים את ההילה שסביב ה"מדע".

מדע - לשון דעת.



פרי עץ הדעת טוב ורע.


אין כאן משהו חדש. רק המעטפת משוכללת, אבל המעטפת היא פיקציה. תפאורה בתיאטרון הקוסמופוליטי המושקע הון עתק, של מגלומנים פסיכוטיים שסוגדים לשטן, כדי לשלוט על הבריאה. לכן גם מפזרים את כלי הזין הפאליים שלהם, בצורת אובליסקים, על פני כדור הארץ.

עצם העובדה שכל המדע סובר כי א-להים הוא פיזי והוא מורכב, כלומר, יש לו חלקיקים, היא תפיסה פגאנית פרימיטיבית ששייכת לטרום תקופת אברהם אבינו ועל-כן הפסל של שיווה המרקד והרומס את הבורות.
ישראל המקורי כבר שמע מזמן וצועק זאת יום יום: השם אינו מורכב ואין לו חלקיקים. השם אחד.

האנשים שמנהלים את העולם הזה, בעידן הזה, אלה שקובעים את המדיניות בכל תחום מתחומי חיינו, מאמינים פנאטיים בפסילים בעלי כוח מיתי.
ערבוביא של המיתולוגיות כולן, תוך שימוש בתנ"ך ובסמלי קבלה מעשית.

אליפז לוי צייר את עזאזל הטמפלרי ונתן לו צורה...
Hand-drawn depiction of ⛥ Baphomet



Atheist Jesus Loves Satan Baphomet goat
Atheist Jesus Loves Satan Baphomet goat


ואנחנו, עד שלא נלמד ונרד לשורש ההבנה של מעשי שטן כמעט בלתי נתפסים בדעת אנוש, נמשיך לאפשר לאותם א-להים אחרים לנהל אותנו מהמחברות של הילדים שלנו, דרך תכניות הריאליטי ומהדורות החדשות שאנו טועים להאמין שהן אקטואליה, דרך השיח הציבורי שנסוב בדיוק עפ"י המדיניות שאותה קובעים אותם מוארים כאשר יושבים יחדיו בלשכות *אזוטריות סודיות וחווים אקסטזה מרוב תחושת חשיבות ועד לקביעת כל מה שאנחנו אוכלים, חושבים, רוצים ומאמינים בו.




* אזוטרי הוא דבר סודי הידוע רק למביני עניין. מה שנמצא מתחת למצג השווא שמראים לנו בגלוי, שהוא נקרא הרובד האקזוטרי. האקזוטרי זו העיר (המיוצגת באמצעות מעגל) והאיזוטרי זה המגדל, האובליסק המצרי שבתוך העיגול, המייצג את העיר.
מקור המילה הוא ביוונית, במילה esoterikos, שפירושה "שייך לחוג הפנימי" (esōteros הוא "פנימי").
שימו לב המילה נהגית בצירה, ונכתבת ללא יו"ד (אֵזוֹטֵרִי ולא "איזוטרי"). 
השימוש המקורי במושג מיוחס לאריסטו, הפילוסוף היווני, שחילק את הידע לשניים: ידע אקזוטרי (חיצוני), שהוא נחלת הכלל, וידע אזוטרי (פנימי), הידוע רק לאנשי סוד. 
מיוונית: έσώτερoς 





Medieval Crusades Knight Templar Secret Occult Satanic Baphomet Devil Pentagram Medal Pin
Medieval Crusades 🕀 Knight Templar Secret Occult Satanic Baphomet Devil Pentagram Medal Pin



Baphomet Church of Satan Satanism Knights Templar Demon
Baphomet Church of Satan Satanism Knights Templar Demon⛥



⛧⛥מי שבאמת מעוניין להבין ולבו חזק ויציב דיו
שייכנס לעיין כאן

כאן



https://mythology.net/others/concepts/baphomet/



nataraja-atom
Nataraja-Atom
ראו כאן:

http://saibharathi.com/2015/11/19/sun-and-saturn-in-scorpio-november-december-2015/