אין כניסה לטווי קורים (לעכבישים)!

לק“י   יָשְׁמִיעַ השֵׁם אֵתְכֶם עַתָּה כַּיֹוֹם שְׁמוּעוֹת טוֹב  עמ“י עש“וּ

XW

"השמרו לכם פן יפתה לבבכם וסרתם ועבדתם אלהים אחרים"


שְׁנַת
וְאָמַר בַּיּוֹם הַהוּא
הִנֵּה אֱלֹהֵינוּ זֶה קִוִּינוּ לוֹ וְיוֹשִׁיעֵנוּ
זֶה השם קִוִּינוּ לוֹ נָגִילָה וְנִשְׂמְחָה בִּישׁוּעָתוֹ
לִפְרָט־קטן







הגדילו את התמונה ועיינו בה לאט



"השמרו לכם פן יפתה לבבכם וסרתם ועבדתם אלהים אחרים"



פן יפתה - מלשון פתיון






את רשת הציד הכלל עולמית שמפתה את כלל האנושות, היא רשת האינטרנט, ה- WWW המציאו ופתחו אליטות הבוהמה של הבוהמיין גרוב במרכז לחקר חלקיקים בז'נבה, שנקרא CERN.

ה- WWW הוא פרי עץ הדעת המערבב טוב עם רע, הנחש (סמא"ל) הוא המפתה את האנושות לאכול מפרי עץ הדעת המערבב טוב עם רע והאנושות לדאבוננו הרב מתפתה וצורכת את הפרי האסור. באמצעות כך, משנה מיעוט מטורף וחכם להרע, את סדרי בראשית ומביא חורבן לעולם תוך ייסורים ואנחנו, לא מעוניינים להעמיק, לא מעוניינים ללמוד, מעוניינים להמשיך להאכיל את המפלצת ולמרוד עם או ללא כיפה, בבורא יתברך.
אותם פיתוחים טכנולוגיים, היי-טכנולוגיים, ננו-טכנולוגיים, הם נשק במלוא מובן המשמעות והנשק מכוון נגדנו, משום שהאליטות רוצות לכוון את הנשק נגד הבורא יתברך ואינן מצליחות כמובן, אז הן מכוונות את הנשק כלפי האנושות שברא, ובראש ובראשונה נגד שומרי תורתו.
דבר לא השתנה מאז תפיסת עולמו של ניטשה, של אריסטו ושל תלמידו אלכסנדר הגדול, שכבש את העולם והשליט בעולם את תפיסת ההלניזם (יון). הכל אותו הדבר רק יותר מכובס.

השטן, כמוסבר לנו בתורת משה רבנו עליו השלום, מקפיד להחליף כינויים וזו הטקטיקה המרכזית שלו. מלבד החלפת ושינוי הכינויים, אין שינוי מהותי. הציביליזציה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בכל הזמנים, בדור שלפני המבול, והציביליזציה המרדנית ואחוזת השליטה של דור ההפלגה (שהוביל נמרוד בבניית המגדל), האימפריה המצרית העתיקה הסוגדת לפרה ולעגל, לחרטומים בעלי ידע איזוטרי ברזי הכישוף - כל אלה לא השתנו ולא חלפו מן העולם. 
הם כאן, בדמות כמה מאות בודדות של שדים בדמות אדם, הם מפתים את כלל האנושות וכלל האנושות מתפתה ועובד אותם במקום להפסיק את מעגל האימה הזה.
ביום שרוב בני האדם יחליטו להרים ידיים, להכנע בפני האלוקים היחיד האמיתי ולהפסיק לעבוד שדים בדמות אדם ועוד מתוך בורות משמימה כי ככה נוח לי בחיים, הסיוט יגיע לקיצו והעולם יהיה מוסרי, יפה, נעים וטוב.
עד אז, לא.

את השחרור הפאלי, האירוטי, היצרי, הסקסואלי הזה מייצג האל תמוז שהוא גם אוסייריס, פאן, בככוס, דיוניסוס, כוכב שבתאי (סטורן), שטן או סטן (SATAN) רע (מהמיתולוגיה המצרית), עזאזל, לילי"ת (מה שהם קוראים לו ינשוף OWL), תובל קין, יש"ו, שיווה ובאפומט.



המשפט הראשון בטקס הפולחן בחודש יולי (תמוז) בחורשת הבוהמה העולמית הוא "הכניסה לטווי קורים אסורה".


משמעות:


רק האליטות העולמיות שנקראות בלשון עתיקה בוהמה, מלשון המילה בהמה, משוחררות מכבלי רשת הציד העולמית הרחבה (כלומר, משליטת השם יתברך, שברא את העולם וציווה על מוסר מוחלט ועל-כן הם פיתחו, בבחינת "זה כנגד זה", רשת ציד אחרת, של קורים, את ה- WWW, כלומר, את רשת הנט - רשת הפיתוי שמפתה את האנושות הכבולה בקורי המוסר העליון המוחלט של מי שאמר והיה העולם - יו"ד ק"א וא"ו ק"א - השם יתברך, (שהם קוראים לו בשמו שאסור להגות) ובאמצעותה הם צדים את כלל האנושות, מחבבים על האנושות יותר ויותר את רשת האינטרנט, משעבדים את ההמונים לרשת האינטרנט יותר ויותר מיום ליום, מפיתוח לפיתוח, מחידוש לחידוש, מרשתים את העולם ואת החלל החיצון בלוויינים בשיטות טכנולוגיות, היי-טכנולוגיות וננו-טכנולוגיות המאפשרות להם שליטה אבסולוטית על האנושות, והכל באמצעות פיתוי ההמונים באמצעות המדיה). רק באמצעים פופוליסטיים הם יכולים ללכוד, הפופוליזם הוא הפתיון ובאמצעותו לוכדים ברשת הקורים שהם המציאו במרכז המדעי לחקר חלקיקים בז'נבה, ששם הם גם מחפשים וחוקרים את מה שהם מכנים "החלקיק האלוהי".




הם, האליטות של האחוות הסודיות, התאוסופיות, האנתרופוסופיות, המאסוניות, האילומינטיות, הטמפלאריות, הם ורק בדרגותיהם הגבוהות ביותר בתוך ההיררכיה שלהם, היחידים שחופשיים ומשוחררים מהמוסר האבסולוטי שציווה בורא העולם בבריאתו. לכן ה"משכילים", הציונים, החילונים, הנאורים הראשונים כינו עצמם "חופשיים", לכן הבונים מכנים עצמם "חופשיים", לכן אין כניסה לטווי קורים, משום שטווי הקורים הם אלה הכנועים לצו המוסרי האלוקי ואילו אותם אנשי אליטה עולמית, משוחררים מצו המוסר האלוקי, כי כל עניינם הוא לעבוד אלוהים אחרים, באמצעות מתן אידאולוגי לפורקן כל היצרים הקמאיים, הבהמיים: עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים.


המשיכו כאן

וכאן