ילקוט השבעתי אתכם - המלצה חמה לכל יהודי

לק“י   יָשְׁמִיעַ השֵׁם אֵתְכֶם עַתָּה כַּיֹוֹם שְׁמוּעוֹת טוֹב  עמ“י עש“וּ

XW
המלצה חמה על מפעל שנקרא "ילקוט השבעתי אתכם", לכל מי שמעוניין ללמוד מהי תורת משה, מה רצון השם, מהי היהדות לא דרך המשקפיים המעוותות והמטעות של התנועה הציונית לגווניה, לכל מי שמואס בדבקות בשקר, בריק החלול, המעוות, הבלתי מוסרי, לכל מי שנמאס לו שגדלו אותו על גבי ערימת שקרים ערמומיים ומעוניין לשים לזה סוף! לכל מי שמסוגל להיחשף אל האמת, אל התורה הלא משוכתבת, אל ההסטוריה הלא משוכתבת, אל המציאות הלא משוכתבת - זה המקום:


יַלְקוּט הִשְׁבַּעְתִּי אֶתְכֶם





שנת הַלּוֹמֵד עַל־מְנָת לְלַמֵּד לִפְרט קטן







ערוץ היוטיוב של "ילקוט השבעתי אתכם"



אודות הארגון:

ארגון 'ילקוט השבעתי אתכם' הוקם בשנת ה'תשע"ב במטרה לאקמא שכינתא מעפרא ולעורר זכות אבות מהכפירה בתורת משה רבינו ע"ה, ע"י הסברת השקפת היהדות.

לשם כך הארגון הקים את מכון 'ילקוט השבעתי אתכם' במטרה ללקט ולסדר את כל הדא"חים של גדולי וצדיקי ישראל בנוגע ל'איסור שלוש השבועות' ועוד קונטרסים נלווים.
העומד בראש הארגון והמכון הינו ר' אביעד נייגר הי"ו
​סבו מצד אמו הי' מקושר לאדמו"ר משאץ, רבי יעקב מושקוביץ זיע"א

חזר בתשובה בגיל 21 (וכעת כבר למעלה מ-20 שנה בעל תשובה)
למד בתחילה במכון מאיר, ולאחר נישואיו למד בכולל 'נוצר חסד ליהודה' שהי' בנשיאותו של הרב מרדכי אליהו זיע"א

זכה להכיר וללמוד אצל צדיקי הדור כגון רבי משה בן-טוב זיע"א, 'הסבא קדישא' רבי יוסף שוורץ זיע"א, רבי נחמיה זיע"א, ויבדל"א רבי בנימין רפאל גבאי שליט"א ואף זכה להכיר עוד כמה צדיקים נסתרים, שעד היום עומד עמהם בקשר. ועוד עם רבותינו שבגולה שליט"א.

אנו שמים דגש על 'אהבת ישראל' ולכן אנו תמיד שמחים לשמוע ולשפר.
ולכן, אם נתקלת בקושי בהבנה במשהו? או אם רוצים לפנות אלינו? אנו כאן לרשותך לעזור לך עם תשובות לכל השאלות שמטרידות אותך, השאירו פרטים ונחזור
שאיפותינו להקים קהילות נפרדות בכל אתר ואתר, שישמשו ג"כ כמרכזי תמיכה.